Wednesday, April 19, 2017

#MERULINABIGDAY

Universiti Malaysia Kelantan, permulaan segalanya. Belajar sama, join program sama, buat kerja apa semua sama. Even everyday, same faces, same person. He's the one yang start our small family dekat Kelantan. Facing our life together, dimaki, dihina, dijadikan musuh bersama. Gelak tawa kami, suka duka kami semua bersama. Siblings from another mother and father but who cares? Susah senang kami pun bersama. Support each other. Sentiasa ada di sisi, kiri kanan, depan belakang. 6 tahun and still counting, keep in touch like everyday walaupun masing-masing jauh.



So now, one down. MUHAMAD AMERUL BIN MUHAMAD. Wishing you a very happy marriage life. Kehidupan berumahtangga bukan suatu yang mudah. Satu perjalanan yang masih jauh. Tanggungjawab kau semakin besar dan berat. Walaupun aku belum lagi merasa kehidupan selepas berkahwin, tapi aku faced too many kind of marriage life. Yang pahit, yang manis macam-macam. Aku kenal kawan-kawan aku, aku kenal sahabat-sahabat aku. Kita semua rapat.



Semoga kau tak pernah lupa 'adik-beradik kau' (read : kami). Semoga persahabatan kita semua takkan pernah terputus. Semoga pertalian kita semua tak akan pernah dibubar walaupun masing-masing dah bertukar status kelak. Kawan, datang dan pergi. Sahabat, tiada galang ganti. Semoga kau jaga kesihatan (rajin naaa darah tinggi . Takpe. Dah ada wife boleh tolong tengokkan.) Last, semoga pasangan aku in future dapat terima korang semua. 

No 1, no 2 and me always 3. Their ex secretary 😎


Aku ni seperti mana yang kau orang sedia maklum, kasar. Sweet? Memang tak. Bhahaha. Jadi bahan je. Gurau kasar, semua pun kasar. So tak gegirl perangai i. Sebab koranglah aku jadi macam ni.  tapi takpe, tetap kesayangan. Geli pulak.


One with wellness ;)

No comments:

Post a Comment

thanx for the comment. ;)